måndag 30 juni 2008

Jag lider fortfarande...

... av sviterna från helgens bravader. Känner mig mosig. Nej Fredrika, nu blir det inget partajande till helgen. Herregud jag har ju varit ute så ofta på senaste tiden att jag längtar efter en mysig hemmakväll. Kanske ska ta mig en vit månad.

Har shoppat lite mitt i bedrövelsen, något måste man ju ägna sig åt när orken inte finns till något annat. Thank god for nätshopping. Hittade Nova Starjeans nedsatta med 40% så jag köpte två par till Ludvig. Åsså lite annat.

Försöker fundera ut hur jag ska lura med mig maken till Ullared eller nåt. Finns ingenting alls där som jag vill ha/behöver just nu, men det skulle kunna vara en kul roadtrip. Skulle isåfall vara ett besök i den där kakbutiken. Och så har de en bra pizzeria också. För jävlar vad hungrig man blir när man är bakis.

1 kommentar:

Anonym sa...

fortfarande sliten?? är du amatör eller? haha...