tisdag 4 januari 2011

Dagen började med…

… manikyr och pedikyr för Molly Lyxigt och pyttemini målade blommor på naglarna.
Gjorde sedan semesterns kanske bästa investering och leasade bort barnen på skattjakt i Miniland i två timmar mitt på dagen.
På eftermiddagen tog vi taxi till Patong, och spenderade ett par timmar i ett alldeles fantastiskt köpcenter. Körde en americano-style och fikade på Starbucks och åt middag på KFC.
Lite mer kändisspotting: Sprang på  Lotta Gray inne på varuhuset Robinson. J  ”Hur fick du syn på henne egentligen, Molly?”, undrade jag. ”Jag bara stirrar på människor jag”, svarade hon, ”’Vad har han på sig? Vad har hon för stil? Vad är det för några konstiga skor?’ och så, så tänker jag.” Ja, jag säger då det!

4 kommentarer:

K sa...

Önskemål från en bloggläsare:

Liten prislista på olika ting, alltifrån manikyr till...bira?? Skulle uppskattas enormt. Bara om tid och ork finnes förstås. :) Kram från Snöovädret

Anonym sa...

Det är Så kul att följa er resa! Å visst verkar det som ni fått fint väder?
Puss från ett vansinnigt snöigt Karlstad

Anonym sa...

Härliga Molly,krama om henne! Givetvis kram och varma hälsningar till er alla från Maggis!

Anonym sa...

Lik mor sin! /terre