tisdag 3 juni 2008

Måste återigen tipsa om den fantastiska bloggen...

... som Linda Rosing skriver på www.hanky.se/lindarosing

Hon är en RIKTIGT härlig tjej! Mysig, jordnära och djupsinnig är ord som direkt poppar upp i mitt huvud när jag tänker på henne.

Tänk vad befriande det är med en kvinna som verkligen vet vad hon vill.

Man kanske skulle ta och operera tuttarna! Då verkar man komma långt. Kolla inlägget på sidan 4, "Visst har jag blivit brun!". Det ser så fint ut med hela armhålan full med bröst.

Längre ner på samma sida, under inlägget "Måste börja!" har hon lyckats ta en helt spontan bild på sig själv när hon dricker kaffe. Vilken begåvning alltså. Tänk att få vara som hon.

Inte nog med det. Hon verkar ha huvudet på skaft också. Sida efter sida fylld med sköna citat. Jag behöver nog inte ens nämna något här, säkert hittar alla sitt eget favorit!

På sidan 11 under inlägget "Strul med min blogg!" hittat man ännu ett vackert fotografi av Linda. Håret ligger strategiskt placerat men det föll säkert så helt naturligt.

På sidan 12 finns en hel hög smakfulla bilder. Under inlägget "Rosings Städ AB!" finns en bild på Linda där man ser hur vackert smal hon är. Jag blir så himla avundsjuk på hennes midjemått. Det är så fint med extrem timglasfigur. Här ser man verkligen hur en lyckad bröstoperation liksom kan ge kroppen en ny dimension.

På samma sida lite längre ner under "Nu är jag tillbaks!" ser man Linda helt au naturel. Iofs har hon ju tatuerat in både lipliner och ögonbryn, men det ser inte alls konstigt fast hon är osminkad för övrigt. Nej, hon är verkligen ÄKTA skönhet personifierad.

Sist men inte minst så vill jag bara tacka Linda för att du har gjort det socialt accepterat att stå i köket i minimal rosa bikini och laga mat - finns även en bild på detta på sidan 12 under inlägget "Jag har fått färg på min bleka kropp!". Jag har SÅ länge velat göra detta men känt mig lite udda.

Sammanfattning: TACK LINDA FÖR ATT DU FINNS!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har svårt att fatta om du är ironisk här eller inte. :/

Maria sa...

Då får du gissa! :D

Anonym sa...

erkänn att man lätt blir beroende av bloggen.. jag kan helt enkelt inte sluta läsa den hur mycket jag än vill..

Anonym sa...

haha.. klockrent! :o)

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Bilderna är ju så vidriga att man nästan tycker synd om henne att hon inte förstår det själv... Jag var först HELT SÄKER att det var någon som utgav sig för att vara henne, eftersom texterna är så konstigt skrivna som du säger =) //Johanna R(McD)