söndag 22 juni 2008

Fan vad dyrt...

... det blir med såna här partykvällar.

Först gör man av med en förmögenhet på krogen. Inträde, garderob och drinkar á 134:-/st.

Sen kostar taxijäveln nästan hundra spänn hem, storhelgstaxa, jo jag tackar. Tar ju mindre än tio minuter att gå!

Åsså all den här förbannade bakfyllematen man blir sugen på. Jag hade kunnat sluka en QP till frukost. Men nu sov jag halva dagen med lilla kärleksbarnet i min famn så vid 17-tiden ville jag ha pizza. Eftersom jag inte hade ork att åka och hämta själv, försökte jag locka maken att sätta sig i bilen och åka till Napoli, pizza's on me! Då vill han bestämt ha pizzaBUFFÉ så det kostade mig alltså en Venezia, en Vesuvio och en Numana plus extra bearnaisesås för att bli av med bakfyllesuget. Och det jävligaste av allt är att jag mådde illa efter bara en tredjedel.

Nu är jag sugen på smågodis. Eller kanske lite nötcreme. Eller klubbor med sånt där stark pulver inuti. Hmmm... (försökte precis muta maken med ett sexpack punköl för att se om han var sugen på att åka till affären... men han nappade inte)

Tur att det inte händer så ofta. En gång vartannat år har man väl råd med. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill åxå ha en party kväll med dej å en fika stund å en mysig hemma kväll =)
Ringer imorrn, ledig ons dag å tors dag.
Puss å kärlek