fredag 13 juni 2008

Jag tror att jag kanske...

... måste börja censurera min blogg. Detta tack vare att mamma och ev. diverse tanter på mammas jobb (hej Laila!) läser här varje dag. Svågern började svänga sig med en massa könsord och svordomar när han fick reda på att hans mamma läste hans blogg - men jag är way past that stage. Efter en mycket turbulent tonårstid är jag mycket glad och tacksam över att slippa provocera och chocka min mamma. Så det där med att min blivande make hånglade upp mig mot väggen kan man bara förtränga.


Mmmm... och så var det skolavslutning idag då. Trevlig tillställning trots att Den Obehagliga Mannen dök upp och skulle småprata och vara sådär jättefalskt trevlig. Det vore OK om det var genuint, men jag vet att han helst av allt vill se mitt huvud på ett fat. Ludvig hällde grus på hans nypolerade finskor och jag jublade inombords.


Iofs är jag ganska tacksam för när han kommer, eftersom jag då inte grinar floder (som är det naturliga för mig) utan mest står och tuggar fradga av irritation.


Så här fin och glad var Molly


Och så här grinig var Ludvig

Inga kommentarer: