torsdag 26 juni 2008

Ludvig blev okejad...

... av BVC-tanten idag. Han var inte bara en normal 2,5-åring utan briljerade även med att kunna alla färger och räkna och gå utan blöja. BVC-tanten var mkt imponerad och jag var superstolt såklart! Ibland undrar man hur barnen ska bli med dessa föräldrar, men BVC är ett gott tecken på att man gör någonting rätt, haha!

Love hade en av sina värsta skrikkvällar igår, han skrek så länge och så mycket att jag var tvungen att byta pyjamas tillochmed för den var alldeles sjöblöt av svett. Mattias var på Pitchers å kollade på fotboll och jag och Molly skulle mysa, så himla typiskt! Iofs förde skriket nåt gott med sig, Love sov till tio med fyra matpauser under natten, men ändå. Ikväll lämnar jag detta sjunkande skepp för en kvällsdejt med underbara Fredrika. Vi har inte pratat vuxenprat sedan Ludvig var bebis så vi tycker att det kan vara dax nu... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

På 4-årskollen med min dotter häromdagen var Bvc-ssk allt annat än impad, vill jag påstå... skrev om det i bloggen... www.esmeralda71.blogg.se