onsdag 4 juni 2008

Otroligt härlig kväll...

... som förgylldes av lite shopping på Pricken ihop med urgulliga Eugenia. Promenerade dit över Gubbholmen, som var full av fulla studenter och annat löst folk, och det var så fint och grönt och ankor och varm luft och glittrande vatten och glada fullgubbar och smattrande flipflops. Och jag kunde lämna Loves kvällsskrik och Ludvigs gnäll och förkylda maken och disk och tvätt som skulle plockas undan och... ja, bara få andas obehindrat och hinna tänka klart mina tankar innan jag blir avbruten av något av mina 33 barn.


Grön Katvig appleprint t-shirt till Love

Rosa Katvig appleprint t-shirt till Molly

Svart/vit-randig Katvig hoodie till Ludvig


Kom lite post också...

Katvig appleprint bodysuit till Love

Moloknickers till Ludvig


... och 1,6 kilo kläder till Molly från HM!


Nu får det nog räcka för ett bra tag framöver.

Jag menar, Polarn O. Pyret rean börjar ju den 12:e.

Inga kommentarer: