söndag 20 december 2009

Jag är så bakbakfull...

... att jag inte orkar lägga in bilderna från igår. Jag kröp inte ur sängen förrän halv fyra i eftermiddag - eller jo förresten, jag var uppe och kräktes vid lunchtid och sedan lade jag mig i en mycket smärtsam halvdvala igen.

Så man kan säga att det var lyckat. Ja, jag hade faktiskt fantastiskt roligt igår! Tusen tack alla fina vänner!

Love hade feber när han kom hem från farmor, så nu blir det ett nytt vabba-race till veckan - hoppas bara han är frisk till jul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag tänkte på dig när jag vaknade i morse... undrade huruvida du skulle komma ut hit och putsa mina fönster:) Jag får helt enkelt göra det själv! Tack för god mat och trevligt sällskap igår! Kram Pernilla

lillaj sa...

Tack för igår och för en underbar dag idag.
puss

Anonym sa...

tack för igår, va väldigt trevligt. vill bara passa på att påminna dig vad som gällde angående dubbelhake bilder eller bilder i största allmänhet som innehåller mig ;);) stor kram Malin