torsdag 26 juni 2008

Plötsligt verkar maken tro...

... att jag har ett brinnande intresse för datorer i allmänhet och hans eventuellt blivande jobbdator i synnerhet.

Nu skulle han iväg med nya chefen å spana in nån han sett i SIBA-bladet. När de kommer dit är den slut. Fanns inte heller någonannanstans. Fanns inget likvärdigt på nån av butikerna heller. Alltså, detta är en mindre katastrof.

Men den finns i Örebro. Plötsligt börjar Mattias planera en dagstur dit. Jag tänker att vafan har vi där att göra när IKEA finns här nu.

Och han följer efter mig i lägenheten för att fortsätta tjata om denna förbannade dator. Jag går ut och viker tvätt. När jag smyger in igen haffar han mig omedelbart och fortsätter prata om vilket BRA erbjudande det är. Och hur SYND det är att den var slut. Och hur KUL vi kan ha i Örebro.

1 kommentar:

Anonym sa...

LOL LOL LOL...

Ser Matias framför mig smygandes och trevandes för att få dig förstå hur enormt viktig denna dator är för honom. Finns den inte i Gävle? Vi kommer ju till k-d på tisdag... KRAM!

Ps; jag har bloggat om dig idag...