lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag blev visst inte...

... så pissig ändå. Framför allt var det mycket trevligt att oväntat få spendera den ihop med maken och finbarnen.

Och det bästa, bästa av allt var att vi nu ser en ände på Loves frustrationstunnel över att inte kunna förflytta sig själv - idag har han börjat med en slags rumphasning a´la Ludvig style.

Och så fick vi små pressies av mamma! Molly och Ludvig fick lite choklad, och dessa hjärtebarn-pins. Och JA, jag började grina när jag skulle förklara för Molly vad de innebar.


Love fick en smarrig tandborste!


Å jag å Mattias fick en hjärteskål med godis från Village. Och en klåfingrig barnhand.


Och så kom ett blomsterbud med en kärleksbukett till mig från Mattias som skulle ha befunnit sig i Trysil!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på er allihopa.Är ni friska nu?
Härligt att ni blev uppvaktade på Alla hjärtans dag.Själv är jag dålig på att fira.
Margarete

Anonym sa...

Ja men han är väl rar?! Mannen i ditt liv! han tänker åtminstonde på sånt han.... Tobias sa inte ett ord... NEJ, jag är inte bitter!

Kram