söndag 29 juni 2008

Uuuääää...

... det går aldrig över.

Har ätit bakfyllemat, borstat tänderna och sovit en stund till. Bar på Love som kräktes över hela axeln på mig. Mådde skitilla. Tänkte att jag måste torka bort spyan snabbt så jag tog en sån där natusan tvättlapp som man normal torkar bebidiarré med, men den hade helt plötsligt bytt lukt från oh-so-fresh till vin?! Gaaaah!

Sen har vi nån jävla idiot till granne som står och GASAR med sin jävla motorcykel utan ljuddämpare precis utanför fönstret så jag håller på att bli galen på riktigt. Alltså bara gasar och gasar! Åk nångång förihelvete!

Så här aggressiv blir man alltså efter 5 x xider och 2 x smirinoff ice. Måste börja dricka lite oftare så jag lär mig hantera bakfyllor like the old days.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Kikar in frå FL tråden, vilken härlig blogg du har! =) Ha en bra dag! //bloggermum