tisdag 8 november 2011

Jag är trött. Jag orkar...

... nog inte med bloggen just nu. Mattias åkte till Monaco på kick-off väldigt tidigt i morse, vilket har lämnat mig ensam hemma med barnen. Inte dunderkul någonsin, men just denna vecka är det min första VFU-vecka för den här gången, och då är man rätt så fucked när man kommer hem. (Ville egentligen skriva knullad, men det blir lite fel.) 

Mattias och jag chattade via webcamen förut. Barnen vinkade glatt. Pappan satt i en luxuös morgonrock på det här överflotta hotell där de bor. På den fluffiga sängen (med typ egyptiska lakan med 1000000000 thread count) låg Jerker i en likadan - dock med rejäl glipa. Avundsjukan sliter mig i stycken. Inte över Jerker då, utan hotellet.

Men jag har det väl rätt bra jag med. Världens bästa dotter iallafall! Som både plockar ur diskmaskinen och bakar scones helt själv. Har ni någonsin sett sådana välnaggade mackor va!? Och hon serverar dem till ett avsnitt av Desperate Housewives.

1 kommentar:

Anonym sa...

Molly är helt fantastisk!!!
Vilka läckra scones! Kram Maggis
Maria,jag vill ju verkligen hjälpa dig,så mycket jag kan denna veckan
Typiskt att gamla tanten har så många besök i vården just denna veckan! Men hör av dig iaf!