torsdag 19 januari 2012

Jag tar en paus...

... här, med förhoppning om att jag återkommer. Det här året har inte börjat bra, och jag orkar liksom inte ta tag i något just nu. Jag väntar på ett besked, och efter det kan jag börja leva igen - oavsett vilket svar jag får. Jag målar upp tusen tänkbara scenarier i huvudet hur saker och ting rent hypotetiskt sett skulle kunna bli. Jag vet att allting löser sig, och jag har ju trots allt det som är allra viktigast: Mattias och barnen.

Men jag säger hej svejs så länge. Puss.

7 kommentarer:

Anonym sa...

:-( lycka till

Anonym sa...

Åh kommer sakna dina härliga beskrivningar om hur det verkliga livet ser ut för en småbarnsmamma. Hoppas allt löser sig till det bäst och hoppas på att vi snart igen ;)/Mia

/Spökmamman sa...

Stor kram, blir bekymrad, tänker på dig.

Anonym sa...

Puss kära du,jag blir orolig...Kramar Maggis

Esmeralda71 sa...

Men åh...hoppas allt ordnar upp sig till det bästa. Kommer sakna dina inlägg och kommer att fortsätta titta in då o då för att se vad som händer. Puss o Kram o alla mina tankar till dig!

Anonym sa...

Hmmm...det här känns ju inge vidare Mia!! Jag som alltid avslutar mina kvällar med att läsa din blogg!! Detta kommer jag sakna av hela mitt <3
Jag hoppas det inte är något "allvarligt" besked du väntar på...blir lite fundersam och orolig... :(
Men jag hoppas allt kommer att lösa sig till det bästa oavsett vad det än är!!
Må så gott och jag hoppas verkligen att du återkommer hit!! För du har en av de bästa bloggar!!
Många varma BAMSE kramizar! Jennie E (Kling)

Chinmay Sahoo sa...

Great information there, I have always wondered the right way to go about this, thanks for showing me!



allah barkat locket | Wonder Shapers | Dhanlaxmi Yantra |Body Buildo | Step Up Height Increaser