lördag 10 april 2010

Efter ännu en natt med fyrtio...

... graders bebifeber är jag ganska mör. Men nu på morgonen är han ganska pigg, men grinig. Han blandar och ger, detta lilla kärleksbarn. Jag har dock bestämt mig för att göra andra grejer som gör mig glad, för att pigga upp lite i misären - till exempel äta Ben&Jerry's på en torsdag.

Igår hade jag en väldigt trevlig eftermiddag med Molly, utan snor och suppar och skrik. Vi som bara skulle iväg och köpa en klänning, kom hem med betydligt mer.

Först åkte vi till stan; Paviljongen, H&M och Glitter. Köpte klänning och bytte örhängen.
OnOff, Power och Siba och kollade efter mobil.
Hamnade på Sportex och köpte en ny cykel till mig, och cykelhjälm till Ludvig.
Bergvik: Systemet och handlade rött till Mattias.
Var lite Judas och köpte glass på Max.
Coop och letade cykelstolar.
H&M och Lindex och köpte present till Saras kommande bebi.
Handlade på Wallinders.
Hämtade paket på Shell.

Tusen stopp men väldans roligt med finaste flickan som sällskap.

Inga kommentarer: