måndag 21 juli 2008

Kåmigen, wir gehen...

... aus Gävle eller nåt, sa vi imorse och gav oss iväg.

Sju timmar senare är vi äntligen framme. En överjävligt lång bilresa som trots allt gått ganska bra. Vi tog ett stopp i Sågmyra där vi åt lite och shoppade på Lager 157. Ludvig fick en Bondelid-tröja, Love fick ett par Mini Rodini-leggings och Molly fick en no label outfit bestående av leggings, linne och matchande bolero.

Nu har vi bara sju väskor att packa upp. Och jag tror jag ska ta med mig syster plus några barn till Eva Leva Loppan och se om vi hittar nåt kul. Det är ju trots allt på mitt konto som semesterkassan sitter. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

go wild.. sätt sprätt på pengarna.. och lev kung för en dag.. som förste postman känner jag mig ytterst ansvarig att du kommer hem med ett leende på läpparna..:P yeah!

Anonym sa...

Skönt att resan funkade.
Jag är ledsen för mitt avhopp.
Nu är det ut med det gamla å in med det nya.
www.likas.blogg.se