söndag 2 maj 2010

De senaste dagarnas bravader...

... redovisas här:

Fort Lauderdale by night.

Öl å middag, sista kvällen i USA.

En evig väntan på flygplatsen i Orlando.

Valborgsfirande i Mariebergsskogen, tillsammans med Jerker och Alva.
Regnet gjorde dock att vi åkte hem snart. Förbi Wallinders och köpte färskt bröd och brieost. Hem och bakade muffins och fikade istället. Mysigt!
Barnen fick lite amerikanskt godis som bara smakar färgämnen och socker.

Både igår och idag fick vi härligt besök av bästa Fredrik som är Loves gudfar.

Fredriks sambo Sebastian ärade oss också med en visit.
Sebastian tankade oss fulla med svenskt kändisskvaller, som vi bara älskar att gotta oss i. Och jag blev mycket glad över att han sa att Alex Schulman är så snäll. Och att hans fästmö Amanda är alldeles underbar, så där som jag vill att det ska vara.

För övrigt denna helg har jag varit vaken till 04.30 på grund av konstant bebihostande, flagnat tillåmed på öronen, rensat avlopp och planterat min första tantbuske - rhododendron - i trädgården. Så! Nu börjar livet på riktigt imorgon igen.

3 kommentarer:

Theres sa...

Snygg han är fredrik!Bra att han är bög också tycker jag det hade varit konstigt annars med allt det där madonna älskandet! hahaha

Anonym sa...

Välkommen hem gumsan!
Ser fram mot en dejt å få höra om resan =)
Men du, jag får inte ihop det...hur kan en så fördomsfull småstadstjej som du va så himla go vän med en homosexuell kille...;)

Förlåt, kunde bara inte låta bli =)
Puss

Anonym sa...

Fina bilder!