fredag 25 juli 2008

Jag och Mattias satt och skrattade gott...

... åt Rosings blogg igår kväll när barnen lagt sig. Alltså hon är ju som hon är. Och så skulle jag skämta lite så jag sa till Mattias att hehehe... jag tror nog att du är jävligt hot på henne egentligen. Men Mattias hatar akrylnaglar och stela restylaneläppar och silikontuttar och mest av allt hatar han nog tanken på att bli bukis med Fadde.

Man kan faktiskt både öka och sjunka i värde om man tittar på ens ex. Ett bra exempel på detta är Justin Timberlake. Hade han bott i huset bredvid hade jag inte ens bevärdigat honom med en blick. Men nu är han kändis och har en otroligt imponerande flickvänslista - Jessica Biel, Cameron Diaz och Britney Spears - på den tiden hon själv fortfarande var en riktig hottie. Det gör honom genast mer attraktiv såklart.

Och imorse hittade jag Molly läsandes en engelsk chicklitroman i tweenietappning. Detta bådar inte gott. "Mamma, vem är Victoria Beckham?", frågade hon. "En nobody", svarade jag. "Har hon inte ens en chihuahua?", undrade hon sen. Gaaaaaaaah.

1 kommentar:

C.Nilsson sa...

Fast om grannen kommit ut på altanen å vickat lite på höfterna och sjungit sexyback så hoppas jag att du åtminståne tjuvkikat lite över spaljén...