torsdag 3 juli 2008

Jaha, då var Love...

... vaken igen också. Fanihelvetesjävlaskit. Borde ha vetat bättre än att pusta ut när han somnade. Tänker INTE ringa till Mattias och be honom komma hem och hjälpa till. Det är så sällan han går ut så han är värd att snacka lite skit med grabbarna utan att den där förbannade frun ringer och stör.

Cirkusen är i full gång. Love sitter i mitt knä och Ludvig vill gå ut och gunga. Funderar på att gå med på det fastän klockan nästan är 22. Men jag orkar inte höra tjatet. Hade behövt lite lugn och ro. Kanske börjar grina snart. Och ingen choklad har vi hemma heller. Men det finns kronärtskockspesto kvar. Kanske måste gå och äta direkt ur burken.

Och min granne M är inte hemma. Tycker det är lite bad att hon måste ut och svira så fort hon är barnledig... det skulle ju inte jag göra liksom. Dessutom har jag inte okejat att hon är ute och leker med andra kompisar. Måste ta mig ett allvarligt snack.

1 kommentar:

Anonym sa...

förlåt maria...förlåt.. det var inte meningen att åka och dricka kaffe hos min mamma i idylliska skåre där rådjuren vandrar på gatorna, utan att ha en gaaaalen treåring med mej. och definitivt inte utan ett godkännande från the boss på mårbackis.. ;)men imorn efter kl 16 är jag all yours..VISSA av oss har ju ett jobb att sköta utanför hemmet..