lördag 26 juli 2008

Äntligen hemma...

... efter ännu en lång bilresa. Iofs tog vi oss från dörr till dörr, inklusive ett matstopp, på mindre än tre timmar. Måste vara rekord. Min man kör sjukt bra.

Dock finns det betydligt fler som inte gör det. Jag har nog aldrig sett så många dåliga förare på en och samma dag. Ett par tuffa killar i BMW gjorde dubbelloser till en minibuss som höll uppe trafiken i flera mil, eftersom föraren inte hade lust att kolla kön i omkörningsfilen i backspegeln. Och så körde vi förbi en cool corvettekaravan.

Nu har jag hunnit packa upp, hämta posten och skvallra lite med granntanterna, tvätta fem maskiner tvätt, grillat och ätit, blivit arg på Molly, handlat och badat barn.

Och så är det så jävla varmt och svettigt och jag är så trött så jag dör. Ikväll ska jag se på "Sex and the city: the movie" här hemma i TV-soffan med min stora kärlek. Jag älskar dig, maken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

faan, Mia, vilken energi du har i den här värmen!!!
Hur gör du?? själv har jag bara städat balkongen o varit på stan o shoppat och det har tagit HELA dagen... blir avis på din energi =P
Ha det gott i värmen =)
kram

lillaj sa...

eeh, va hände med mig, fick jag inte vara med och se filmen??