torsdag 31 juli 2008

Igår var första dagen...

... jag INTE bloggat sedan jag började skriva här. Hur nu det gick till. Och det lustiga är att jag inte ens låg i sängen sent och tänkte typ "faaaan nu glömde jag blogga", jag kom inte ens på det förrän i morse. Detta är helt otroligt med tanke på att jag till och med legat halvsovande och stupfull i sängen och tänkt att "det här och det här måste jag blogga om imorgon, FÅR INTE glömma det."

Det måste bero på min nya hobby scrapbooking. Det består mestadels av inhandlande än, men det är ju ack så roligt det också. Nu kommer jag vara besatt av att scrappa i några månader, för så funkar jag. För innan scrappet var det bloggen och innan det var det facebook och innan det familjeliv.

Scrapbooking är nog en av världens töntigaste hobbies. Det är därför den passar mig så bra. Helen säger att det bara är feta amerikanska kvinnor som håller på med sånt. Och så hon och jag då förstås.

Mmm så nu kanske jag slutar blogga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kära svärdotter!Vilken härlig bild på Love.
Snälla du,skicka den till mig.
Carin ska få den.
Kram Maggis

Anonym sa...

Du skulle bara våga sluta blogga!!!! ;)