fredag 18 juli 2008

Igår föreslog jag...

... för Mattias att vi kanske skulle åka på husvagnssemester nån gång nåt år. Har ju blivit himla inspirerad av diverse vänner och tv-program. Verkar lite mysigt sådär liksom.

Mattias svar: Över min döda kropp. Och förresten så vill inte du heller åka på husvagnssemester egentligen. Det är bara zigenarblodet i dig som kokar. Res! Res! Res!

Sedan föreslår han att jag ska börja gå i vida kjolar jag med, och då tänker jag att det vore ju toppen för då kan jag ju börja ägna mig åt snatteri igen, en karriär som legat på is sedan trettonårsåldern. Och så kanske jag kan bli portad från Shell Nobelplan.

1 kommentar:

Anonym sa...

HA HA

Fick inte du nog av runtkuskanade när vi bilade genom Europa tre år i rad eller vad det var?

Tänk dig för HUSVAGN??? Nja - då vet jag inte om släktbanden bryts.

Tobias håller föresten på att funderar ut något kulinariskt åt er på tisdag kväll - vet inte om det kan bli någon mer kväll eftersom han jobba sent på måndag och onsdag är ni säkert på stan när jag jobbar.

Kram

Love ya!