torsdag 10 juli 2008

Jag blev utmanad...

... av Johanna Rhodiner! Funderar dock på att göra ett upphottad version som är lite roligare! :)Hehe…

REGLER:
  • Beskriv först reglerna
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut sex personer att utmana
  • Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen.

FEM SAKER SOM STÅR PÅ DIN ”ATT-GÖRA-LISTA” IDAG:

  • Hänga tvätt.
  • BVC-besök med Love.
  • Säga farväl till Helen & co som åker hem igen.
  • Handla mjölk.
  • Laga en ny maträtt: kyckling med fetaost och soltorkade tomater, tror det blir mkt gott!

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN:
Jag hade precis tagit studenten och var ihop med Mollys pappa. Var i London ett par gånger under sommaren, och på Kreta. Var ganska olycklig och rådvill inför framtiden.

STÄLLEN DU BOTT PÅ:
Första femton åren bodde jag på Kronoparken, vilken fantastisk början på livet. Sedan bodde jag ett halvår på Råtorp, innan jag flyttade hemifrån. Sedan dess har jag bott i samma flerfamiljshus på Norrstrand, dock i olika lägenheter! :)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV BILJONÄR:

  • Köpa ett townhouse i NYC.
  • Shoppa mig skitlycklig.
  • Starta ett eget företag som inte behöver gå med vinst, utan bara för att det är roligt.
  • Investera pengar så jag och familjen är ekonomiskt oberoende för resten av livet.
  • Köpa grannens tre-mille-i-utrop-hus med pool, rostfria vitvaror och marimekkotapeter.

JAG UTMANAR:
Fredrika, Karin, Johanna, Pernilla, Mattias (sorry!) och Malin.

Inga kommentarer: