torsdag 10 juli 2008

Förresten skulle jag nog...

... hellre köpa Arsenal än grannens hus, vill så gärna göra maken nöjd och lycklig.

Helen har tagit sitt pick och pack inkl. barn och åkt tillbaka till A-sås. Mycket vemodigt. Det har varit ganska fint väder idag, så tre maskiner tvätt senare spenderade vi lite kärlekstid i trädgården. Bad i poolen och hopp på studsmattan och springa i vattenspridaren och ligga naken i gräset. (Alltså barnen stod för samtliga aktiviteter, inte vi vuxna.)

Spädgrisen vägde in på 7,7 kilo idag vid fyra månaders ålder. Helt jävla galet. Men det finns mycket bebi att älska med andra ord.

Vilka fina och ljuvliga barn jag har. Blir lite gråtmild när jag tänker på vilken tur jag har haft. De är helt perfekta och superfantastiska alla tre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt fantastiskt hur perfekta ens barn lyckas bli ;) Men man är nog ganska partisk ;)

Anonym sa...

va jobbigt det va att åka idag. men pappan blev glad när vi kom hem iaf..
måste ses innan love väger typ 5 ton! duktig kille han :-) förresten har du världens finaste barn, efter mina då ;)
puss

Anonym sa...

Man kan inte bli annat än fantastisk med dej som mamma =)