tisdag 15 juli 2008

Apropå ABBA...


... så har jag en relation med Agnetha Fältskog.

När Mollys pappas bror fyllde 30, skulle han ha en jättefest med maskeradtema (ja, nåt tema måste ju partyt ha). Problemet var att jag och pappan precis kommit tillbaka till London efter en USA-resa, och hade typ tre minuter på oss att hyra några maskeraddräkter.

Av någon anledning så var ALLT uthyrt överallt, om man inte ville ha en gorilladräkt eller vara utklädd till Catwoman. Tillslut hittade jag en butik som låg ända borta i fucking Streatham, som hade en del outfits kvar. Väl där tyckte ju butiksägare att I HAD TO klä ut mig till Agnetha Fältskog, eftersom jag kom från Sverige, och WHAT A LUCK att de faktiskt hade en hel ABBA-outfit som skulle passa mig, pappan och pappans föräldrar. Precis som ovan. Mmm... vad fina vi var. Waterloo har aldrig känts så fel.

Och när jag och Mattias var i NYC för första gången ihop, och vi skulle ta färjan över till Staten Island, frågade mig gammelgubben i informationen var jag kom ifrån. Och OH MY GOD DID HE LOVE ABBA och speciellt Agnetha Fältskog, och han undrade vad gör hon nuförtiden och hur mår hon? Jaaa du... eeeh... alltså vi är inte direkt kompisar så--- nja... vet inte riktigt tyvärr, men jooo... hon har det väl bra.

Kanske måste googla nån cool inofficiell kändissajt så jag kan få kontakt med min vän. Hon kanske är min soulmate. Tror nästan det.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh!!! har du inget kort från maskeradfesten?
kram