fredag 18 juli 2008

Jag har en son...

... som heter Björn Gustafsson. Eller nej just det, Ludvig Lindqvist heter han ju. Men de har samma frisyr och valputseende iallafall.

Ludvig?


Björn?

Björn Gustafsson ja; jag vet inte om jag vill amma honom eller kn***a honom. Mattias hatar när jag säger så. Men jag tycker att det symboliserar Björn ganska bra. (Och plötsligt blev jag en av alla de medelålders kvinnor som suktar efter en yngre hingst, hahahaha)

Närå. Här är jag med min drömman. En levande Heath Ledger. Men OJ vad konstiga mina puppar ser ut i den här klänningen.

Och Mattias är inte sämre han. Här är han tillsammans med sin älskling Liv Tyler. Ett huve längre är hon också, denna amazon.

3 kommentarer:

C.Nilsson sa...

Oj, vad dom var lika! Har gjort ett liknande inlägg om Björn Gustafsson, men då ingick dock ingen amning. Men jag kan bara konstatera att han är en sån man vill vara mamma åt.
Skrattar gott åt din blogg förresten

Anonym sa...

Söt son!....å söt Björn ;)

Anonym sa...

Ha ha ha, ännu ett gapskratt, älskar din bloggis.