tisdag 8 juli 2008

Superdupertrevlig dag...

... med Helen å hennes kids och min make och mina kids. Vilken fantastisk tiopoängare hon är, min internetkärlek! Sanningen är faktiskt att vi "träffades" på FL där vi hyste inbördes beundran för varandras goda smak när det gäller barnkläder.

Iallafall tog vi en shoppingrunda med Molly på cykel, Frank och Ludvig i dubbelvagnen (lekte att de var mina twins såklart) och Stella i sin UJ. Vi besökte Pricken, Kikabo och POP. Helen brände hela budgeten medan jag nöjde mig med en Mini Rodini-tröja till Ludvig, Nanooubody + byxa till Love och POP-klänning till Molly.

Johanna och bebi Folke hängde med oss ett tag (raringar!) och sedan satt vi i lekparken med the Two Bitches Next Door och pratade lite strunt. Den Hälsosamma grillade korv med fullkornsbröd som hon bjöd barnen på.

Nu har fyra av de fem barnen somnat tillfälligt och Mattias har lurat iväg bortåt Ulvsbygatan 24, så nu ska vi äta gaja vi tjejer. Molly sitter redan och suger på en chokladcigarett.

1 kommentar:

Anonym sa...

choklad cigarett?? ujujuj.. det blir prick i protokollet det supermama.. :P