lördag 19 juli 2008

Kan torrt konstatera...

... att det är betydligt fler saker än tvättmedlet som försvunnit spårlöst i källaren. Har idag upptäckt att hela hockeytrunken är försvunnen, som var full med grejer jag definitivt inte vill bli av med. Jag är arg som ett jävla bi. Så zigenarblodet kokar av helt andra anledningar idag.

Fick ringa till polisen. Kom faktiskt fram på fem minuter. Pratade med en mkt trevlig polisflicka, men ja det hjälps ju inte ett jävla dugg, prylar för tusentals kronor är borta. Och ju mer jag tänker på det, desto mer förbannad blir jag. Och så har den jävla grannen trädgårdsfest med massa gäster uppdelade i olika lag och de spelar volleyboll och kubb och går tipspromenad och grillar och dricker vin och JAG SPYR på att de tjoar så jävla glatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

men fy f-n vad jävla tråkigt... vem är huvudmisstänkt?