onsdag 30 juli 2008

Jag har bestämt mig...

... för att skaffa en ny hobby, nämligen att scrappa. För en oinvigd kan jag meddela att det innebär att hålla på med scrapbooking. Jag tänkta whatta hell, jag har ju så mycket tid över så nåt måste jag ju sysselsätta mig med.

Idag har jag därför varit på Panduro och Åhléns och inhandlat diverse attiraljer. Fan vad dyrt det verkar bli det här. Jag har ju inte ens börjat än heller men älskar det redan.

Igår när jag skulle gå och lägga mig förresten, så hittade jag de två barnen som har ben som nattetid enbart bär dem till min säng liggandes just där. Eftersom klockan bara var runt midnatt satte jag på TV4 Fakta och började kolla på nåt olycksfallsprogram. Klockan halv två var programmet slut och jag skulle stänga av. Då ser jag att Molly ligger klarvaken bakom mig och har sett hela programmet eftersom hon "trodde det var morgon".

Känns inte speciellt kul alls eftersom det visade oerhört grafiska filmsekvenser på 1. En man som fått hela benet brutet och förvridet otäckt i en bilolycka 2. En kvinna som blivit huggen av en machete i axeln och i handleden - den sistnämnda hängde bara kvar i en tunn slamsa 3. En mamma och dotter som blivit mycket illa skadade i en bilolycka och 4. En man som tagit en överdos heroin. Kul!

Inga kommentarer: