onsdag 10 augusti 2011

Igår kväll hade jag en...

... minidejt med min kära Fredrika. Vi är väldigt dåliga på att ses, men kärleken är ju evig ändå, när vi väl tar oss samman ♥ Å det är ju bara att börja om där vi slutade sist.

Men hur mycket jag än älskar henne, så är det något väldigt sjukt med den här människan. I det här knytet hon så kärleksfullt håller om, har hon sin fågel Love. Den där undulaten som dog i februari. Och som har legat insvept i en handduk i frysen sedan dess - i väntan på att Fredrika ska ta sig samman och begrava den lilla stackaren.

4 kommentarer:

Fröken Källgren sa...

Love är faktiskt en lovebird å ingen undulat...hrmpf....;)

Catti sa...

Skrattade hysteriskt i eftermiddags så jag var tvungen att gå in och kika igen, å ja...jag skrattar mig nog till sömns också

Froken Källgren sa...

Alltså, är det det här som kallas för nätmobbing?!?!

Catti sa...

Absolut inte, möjligen galghumor. Du är så genuint underbar mitt <3