torsdag 18 mars 2010

I morse hade jag så ont...

... i halsen att jag inte ens orkade säga godmorgon. Jag tänkte att om jag öppnar munnen nu så kommer en sån otroligt svårsläckt eld ut, så vi brinner inne allihop.

Tog mig samman och tog med mig Love ner till Gripen och träffade dr Kiril. Detta namn förknippar jag med någon helt annan som definitivt inte går omkring i en vit rock (jäääh ni alla gamla krp-are vet vem jag menar!), men i detta fall var det en östeuropeisk läkare som var mycket svårt att förstå. Jag lyckades iallafall uttyda "både du och Ove" (hmpf), "streptokocker" och "penicillin i tio dagar" i hans jibberish. Jahapp.

Gick hem och fick en mindre chock när jag kollade mitt bankutdrag, tills jag kom på att det var mamma som satt över pengar. Så nu är Thailandsresan betald och klar. Tack återigen, finmamma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej världens finaste Maria!!! pussiluss å kärlekfrån ända från england till charlestown

Anonym sa...

Tack gode gud för din underbara,generösa mamma och min vän!
Kram svärmor!