fredag 29 augusti 2008

Spiralen gjorde så inihelvete ont...

... så jag hade inte ens lust att shoppa. Fick åka hem och lägga mig en timme för jag hade den grymmaste magknipen a´la mensvärk gånger hundra. Och jag har varit lite låg och miserabel hela dan.

Ända tills jag kom hem från en tur med familjen! Såg då att mitt paket från Matador kommit med underbara kläder till bebisbarnet och hans vänner. Å sånt gör ju mig väldans glad. Lite som julafton - man vet ju ändå alltid vad paketen innehåller nu för tiden, men man blir ändå lika glad!

Och sen hade jag fått mail från Ving där de släppt sommarresorna för 2009, och vips! så hade jag bokat en resa för mig och Molly till Sun Garden i Alanya i maj! Fyrastjärnigt skifint hotell med vattenrutschbanor och minigolf och kvällsdiscon och PRECIS sånt om vi tjejjor vill ha. Inga killar är allowed! Och nu är jag sååå superglad!!!

Inga kommentarer: