söndag 24 augusti 2008

Hej och hå...

... vad trött man blir när man har sjuttifyra auktioner på tradera som går ut en söndagskväll klockan 22. Å man har en bebis som envisas med att dregla istället för att sova.

Bra betalt fick jag iallafall. Och det är väl en himla tur det. Har nämligen gjort en lista på grejer som måste exkluderas från köpstoppet, trots att jag har varit jätteduktig och köpt mycket i förväg på reor och så. Och ja... det blev ju en del:
  • Vinterskor till Molly
  • Gympaskor till Molly (köpt idag)
  • Långbenade gympabrallor till Molly (också köpt idag)
  • Höstskor till Ludvig (ska köpa Molos fodrade gummistövlar, såååå fina!)
  • Vinterskor till Ludvig (får bli liknande Kavat från förra året, så Love kan ärva också)
  • Vintermössa till Ludvig
  • Höstmössa till Ludvig (vad har hänt med huvet liksom? Inget passar länge!)
  • Vinteroverall till Love (ska köpa Molos mörkblå babyoverall i skejtstuk a´la 80-tal)
  • Vintertossor till Love
  • Hösttossor till Love
  • Fleecebyxor till Love

Och detta blir ju liksom inte gratis.

Har varit på barnkalajs idag också, med smarrig tårta som tillåmed hade hembakt botten! Så seriös är inte ens jag! :)

Nu är jag så trött så ögonen tittar i kors, så gunatt och sov gott!

1 kommentar:

C.Nilsson sa...

Du har nå´t att hämta på min blogg =)