onsdag 13 augusti 2008

Har hittat en skitbra grej...

... att tjäna pengar på. Tänker inte säga det till nån alls för jag är livrädd att nån ska sno idén. Men jag kanske bli miljonär nu. Eller iallafall några extra tusenlappar varje månad för kanske sammanlagt två timmars jobb. Det kommer bli skitbra.

Nu när jag försöker mig på ett litet bloggeri sitter maken vid den andra datorn i vardagsrummet och skickar meddelanden på msn. Och jag svara glatt. Ingen av oss orkar resa på våra feta rövar för att gå in till den andre.

Var i kyrkan idag och kollade ut dopklänning till det lilla livet. Den enda som han nånsin kommer få plats i är en stickad sticksig sak som ja... inte är modern och vacker precis. Men det får duga. Kyrkogubben tyckte också att det var bra för Love att det medföljde en matchande stickad dreggellapp. Undrar vad han menade med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snälla,underbara svärdotter du kan väl dela med dig av din fantastiska ide om att tjäna in multom av sköna tusenlappar.Pensionen blir tyvärr så väldigt snål.