söndag 31 augusti 2008

I morse när jag vaknade...

... av att Love skrek för full hals, sa Mattias att jag fick sova hur länge jag ville idag. Hur länge jag ville!!! För mig är det ungefär samma känsla som att vinna högsta vinsten på lotto.

Låg kvar i sängen till strax efter tio, men hade kunnat legat hela dagen. Låg i halvdvala och sov-vaknade-sov-vaknade och drömde jättemånga konstiga drömmar som man ofta får av sönderhackad sömn. Bland annat drömde jag att jag åkte på en minimotorcykel inomhus någonstans och körde på en massa spädbarn som satt på golvet och lekte. Undrar vad detta kan betyda?

Molly ringde mig igår kväll också för att småprata lite... var en jävla massa väsen i bakgrunden, så jag trodde nästan att pappan hade fest eller nåt. Men neeeej då, han tyckte bara att en högljudd tatueringsstudio var en lämplig miljö för en åttaåring klockan 22.15 på kvällen. Ja och bara den insikten känns ju skitkul.

Inga kommentarer: