tisdag 26 augusti 2008

Jag vill också plocka ut...


... 90.000:- i månaden på mitt bloggande, precis som Linda Rosing. Fan, tänk om hon kunde gå en kurs i svenska för pengarna! Så man slapp oroa sig för att Linda kanske behöver glas ögon.
Jag får nöja mig med denna förnäma utmärkelse istället!

Jag fick den av Catti - kanske innebär detta att även jag är berättigad till ett medlemsskap i coola bloggklubben.

Ni som fått den ska kopiera utmärkelsen och sätta på er blogg, samt utse 7 favvobloggare som ni länkar till.

Jag skickar till:

Maken (periodbloggare som skriver mest om nåt så oerhört intressant som fotboll å sport...)

Syster Pernilla (hon blir skitglad nu!)

Johanna (ensamstånde fabulös mamma tillika god vän)

Fredrika (flitigaste bloggaren jag känner - aj löv jo)

Lotta (känner inte människan alls, men skitrolig är hon!)

Malin (bitch next door)

Svågern (han hatar sånt här, men hans blogg är skitkul!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar inte när du lägger in sånadär flashiga länkar som du gör. Det får mina länkningar att se ut som om dom är gjorda av farmor innan hon dog

Anonym sa...

Vad fin Love blir i sina nya kläder.
Grattis till det nya medlemsskapet!
Grubblar fortfarande över doppresent.Kram svärmor.
ps Min utgående e-post fungerar inte!!!!Hjälp""

Anonym sa...

Tusen Tack! Jag är så rörd så du anar inte! Nästan tårögd ju ;) Å ändå är jag varken gravid eller stupfull.