fredag 22 augusti 2008

Fick en kommentar till mitt förra inlägg...

... med en förfrågan om jag ville vara med i en barnbytarklubb. Karin skulle visst också vara med. Men jag har ju inga barn jag vill låna ut. Jag har ett som jag vill bli av med.

Tipset om pokerspelande går också bort, för det är inte bra alls för vår ekonomi, tvärtom! Det är helt förödande eftersom det alltid går så jävla bra i början och jag brukar spela ganska aggressivt och alla skiter på sig så fort man går all in, men då blir man tillslut synad mot par i ess när man själv sitter på typ 2-7 off suit.

Men jag blev iallafall så deprimerad över detta eviga gnällande från bebin och att inte få shoppa på ett tag, så jag var genast tvungen att åka ut till Bergvik alldeles själv för att hämta en beställning på Lindex - som jag redan betalat för online INNAN köprestriktionerna satt in. Och väl där halkade det dessutom med två tröjor (från Lindex, köp 2 för 129:-!), en klänning (billig från Gina) och fyra skålar (från Mique med 30% rabatt). Så det räknas nästan inte! Så kan det gå när man inte får handla.

Inga kommentarer: