måndag 11 augusti 2008

Dagens äckligaste: Upptäckten...

... att vi hade en tvestjärt boende inuti fryslisten. Påminde mig om den gången Pernilla köpt en burk metmask som skulle förvaras kallt, men glömt skruva åt locket ordentligt. När jag öppnade kylskåpsdörren på morgonen efter hängde det maskar ÖVERALLT.

Dagens roligaste: Mollys nya hobby; att kolla fastigheter på hemnet.

Dagens gapskratt: En kompis till mig har fått ett mkt skamligt förslag från en förhållandevis "känd" tjej här i stan och hennes man.... hahahaha

Dagens skittråkigaste: Min och Helens jättescrapinköp från USA har fastnat i tullen så nu är det bara att hosta upp stålar.

Dagens "oh maj god": Loves baggyjeans för bejbisar från POP sitter som stuprörsjeans över hans tjockislår.

Dagens sureri: Många - för svårt att välja.

Dagens Ludvigcitat: "Mamma, döda, döda!" (Alltså inte att han vill döda mig, utan han vill att jag ska ta den elektriska insektsdödaren och zappa alla getingar/flugor/spindlar. Oftast gör jag honom till viljes, men tvestjärten högg jag ihjäl på mitten med en stekkniv.)

Dagens upptäckt: Att Molly skickat runt 45 sms de senaste tre dagarna och ja, så går det, nu är pengarna på kontantkortet slut. Men vem skickar hon till? Vem har hon som hon måste säga 45 olika saker till liksom?

Dagens önskning: Att Mama Mia-soundtracket ska komma på singstar.

Dagens tråkigaste lek: Att jag och Ludvig var hundar. Iofs fortsatte jag lite på golvet på HM ute på Bergvik en sväng när han behövde bli glad igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja... Oliver och jag fick kanske 10 av de sms:en.....

Och du! Att maskarna kröp ut MÅSTE du ha drömt för så var det INTE!

Kram