söndag 3 augusti 2008

Alltså, kolla in senaste bilderna...

... på Linda Rosing på hennes blogg.

Vad otroligt vacker hon var på Pride-paraden! Inte alls lik en transvestit.

"Jag har aldrig haft en sån här vacker klänning förut... och håret var fantastiskt..."

Jaaa verkligen. På översta bilden står hon i hennes mest avslappnade pose. Precis samma som jag intar så fort jag t.ex. står och pratar med en gammal kompis eller så. Fattas bara ett finger i munnen.

Och håret. Inte alls överdrivet. Ser helt naturligt ut, trots att den gamla bögen Tito Frez slängt i en jävla massa extra platinablonda hårförlängningar. Det räcker ju liksom inte alls med Lindas eget när det ska slås på stort!

Slutligen så tycker jag att det är chockerande och fruktansvärt hur ogenerat Eva Nazemson visar upp sina ryggvalkar i sin röda klänning. Gud, jag är glad om jag lyckas bli fångad på kort UTAN mina!

Inga kommentarer: