lördag 23 augusti 2008

Det här är helt otroligt...

... och jag törs knappt säga det högt, men jag har faktiskt känt igen min bebis idag. Ja, han har nästan varit som han är en vanlig dålig dag.

Och vad har vi gjort idag då måntro... jag tog en tupplur med Love när det fortfarande var morgon för vanliga människor, men nästan eftermiddag för mig och bebin.

Å så var vi på höstmarknad på I2 med mamma. Barnen åkte karuseller och åt det förbjudna sockret i form av sockervadd och ja... det var himla trevligt faktiskt. Noe sov i vagnen och det var liksom inga problem alls, nej inte överhuvudtaget i hela världen!

Molly och Ludvig sover kvar hos mamma inatt. Jag och Mattias tillbringar vår välförtjänta egentid när Love somnat med att ha passionerat sex oavbrutet hela kvällen. Eller också a) tvättar jag b) spelar jag onlinespel på msn c) dricker Mattias öl d) ältar Mattias Arsenals förlust mot vilkadetnuvar eller e) alla av ovanstående (förutom det passionerade sexet).

Nu är det fritt fram att gissa vilket som är sant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gissar lätt på E!

Kram