fredag 1 augusti 2008

Är det det här som kallas...

... för bloggtorka så har jag definitivt det. Eller förresten det händer ju inte ett skit så det finns inget att skriva om. Det finns ju iofs vissa fasta punkter på dagordningen, men det är ju ungefär lika kul att läsa om det som att titta på när färg torkar. OBS! Kan vara dåligt uttryckt eftersom det är ett engelskt talesätt jag snodde takt av och översatte lite hejsan hoppsan.

Men jaaa... här kommer några grejjer iallafall....:
  • I natt blev jag och Helen stolta ägare till 540 scrapbookingark till ett värde av lite drygt 650 kronor. Fattas bara att paketjäveln fastar i tullen eller kommer bort i posten.
  • Ludvig bajsade i badkaret ikväll när han badade med Mattias.
  • Mattias och jag har kollat på hela säsongen av Mia och Klara på DVD som han fixat åt mig. Kärlek! Jag har skrattat så mycket att jag har träningsvärk i magen.
  • Ludvig är ju som bekant rädd för det mesta. Idag sprang han ut från köket och grät när jag lagade mat. Orsak? Det sprätte och fräste för högt när jag stekte kyckling i stekpannan.

Nu är JerraBerra på väg hit för bärsande och vilt leverne på altanen.

Inga kommentarer: