tisdag 26 augusti 2008

Hoppsan, hur det kan gå...

... när man inte får handla nåt. Vips! så åker det ner en massa saker i kundvagnen ändå. Och jag kan ju alltid skylla på att den lilla sumobrottaren växer som ogräs!

Det här blev iallafall shoppat idag:


Tre Molo-outfits till Love


Molo-overall till Love


Molo fodrade gummistövlar till Ludvig, såååå fina!

Och det var ju faktiskt himla längesedan jag visade upp några inköp här! Därför betyder det nog att jag... alltså... ja, att jag inte har handlat nåt sen sist. Alls.

Och så har jag börjat spela mitt favvospel Zuma på ett slags cashgame och plötsligt TIODUBBLAT min insats på tre dagar. Nu går jag och funderar vilket av alla jävla hål jag ska stoppa pengarna i. (Här vill jag vänligt men bestämt undanbe mig alla tänkbara snuskiga kommentarer. Tack.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kläder, åh, blir handlingssugen. :) Overallen skulle nog passa Mr Nils tror jag.

Anonym sa...

Åh gud så fina barnkläder.
Det där spelet, var hittar jag det?? Grattis till vinsten!!!