måndag 25 maj 2009

Fan också, det här kommer ...

... bli en jävla helvetesvecka, jag bara vet det. Så här ser schemat ut:

Tisdag: Jobbar till 16. Mattias jobbar sent. Klassfotbollsmatch på Hultsberg 17.30. Vart på Hultsberg har jag ingen aning om. Molly har läxor.

Onsdag: Jobbar till 16. Mattias åker till Strömstad på jobb, och sover borta t.o.m fredag. Temaavslutning med teater och fika på skolan kl 18.30. Molly ska vara där kl 17.45. Skulle behöva åka och storhandla.

Torsdag: Måste lämna bilen på verkstaden innan jobbet. Vet inte hur jag ska ta mig hem. Jobbar till 16. Mattias i Strömstad. Måste hämta bilen efter jobbet. Avslutningsfirande på dagis kl 18. Medtag egen picknick, står det på lappen. Jaharu.

Fredag: Jobbar till 16. Lågstadiedisco på kvällen. Mattias kommer hem från Strömstad.

Här emellan ska jag hinna laga mat, tvätta, plocka undan och plocka i och ur diskmaskinen. I en perfekt värld hade jag dessutom hunnit köpa avslutningspresenter till fröknarna. Men jag ska också hinna bada barn, åka till apoteket, packa dagis- och skolväskor, borsta hår, borsta tänder - torka bord, torka snor och torka bajs. Å kanske andas lite, emellanåt. Överleva får bli prio 1 denna vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskade svärdotter,använd mig!!!Hör av dig ,jag kanske kan låna Carinas bil.KRAM Margarete