tisdag 12 maj 2009

Nu är det slutblobbat...


... innan resan! Ska ta med mig en dator så jag förhoppningsvis kan dokumentera vistelsen så bra jag bara kan. För alla vill ju såklart veta hur det nu går på den här upphaussade semestern.


Samtidigt som vi åker till Turkiet, firar jag å blobben ett år tillsammans imorgon! Sedan den 13 maj 2008 har jag skrivit exakt 609 mer eller mindre blahaiga inlägg här. Men det blir rolig läsning nån gång i framtiden, när barnen är större å får dela den här dagboken med mig. Å då jävlar ska han få höra Love! :)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ha så underbart härligt på resan! Själv sitter jag hellre här hemma i snålblåsten, längs garageväggen o funderar över hur mycket tvätt jag har, var jag ska börja dammsuga, vilken tid föräldramötena börjar och vad vi ska äta till middag. Allt medans ungarna bråkar o tjatar bredvid. Livet på en pinne. Typ.

Fröken Källgren sa...

Önskar er en underbar resa. Å det vet jag att ni såklart kommer å få.
Puss