måndag 24 november 2008

Shit vad effektiv man är...

... när man har en och en halv timme utan barn. Man hinner uträtta ungefär en ziljon saker.

Vinteroverall - check
Vinterhjul - check
Ullfilt - check (mamma kommer med en imorgon)
Blomsterlandet - check
Village - check
Panduro - check
Shell - check

Och så har jag dessutom köpt födelsedagspresent till lilla kokosnöten, skrivit dagisschema, fyllt i lappar till skola och dagis och skrivit veckomatsedel plus handlingslista.

Maj godd! Men imorrn blir det soft. Jag har 1 x utvecklingssamtal, det är allt. Annars... är jag hemma och underhåller två förkylda småpojkar. Om någon läser detta och vill komma över på barmhärtighetsfika är det helt OK.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria,vem har fått epitetet "kokosnöten"?Snälla du berätta.
Svärmor kram

Anonym sa...

Please, please dela med dig av din veckomatsedel, har pratat om att börja med detta behöver insperation. Och så måste jag berätta att jag fullkomligt älskar din blogg

/Mia