fredag 21 november 2008

Alltså, jag blir helt jävla galen...


... på Ryanair. Borde lära mig att det inte lönar sig att försöka spara lite pengar!

Dessa irländska muthafuckas har nu inte ändrat vårt Londonflyg en, utan TVÅ gånger. Först blev vi flyttade från 16-18 december till den 17-19 december, och visst, det var fine. Men nu får vi tydligen vara borta mellan den 17-20 istället! Jag blir så jävla sur!

Inte nog med att vi måste hosta upp stålar till ännu en hotellnatt, det nya planet går vid niotiden på morgonen vilket innebär att vi får gå upp vid femtiden för att hinna till flygplatsen!

Jag hatar det här jävla snåljåpsföretaget. Försökte kolla med andra bolag vad det skulle kosta, men VIPS! har alla andra kommit på att det här är precis innan jul och att London faktiskt är en himla trevlig stad att julshoppa i, så biljetterna är mer än dubbelt så dyra.
Nu ska jag ringa till deras kundtjänst när de öppnar och skälla på min allra bästa och minst ödmjuka engelska. Hooray!

Inga kommentarer: