fredag 21 november 2008

Love har varit ganska gnällig hela dagen...

... och svaret kom ca kl 18.15 idag: Han stog naken på skötbordet och jag höll i honom och gosade lite, och så krystade han på bebisvis så han blev alldeles illröd i ansiktet, och klämmer ur sig en så stor bajskorv att den var större än en vuxenbajskorv! Ja, den var så stor att jag var tvungen att ropa på Mattias så han fick kolla.

Johanna och bebi F (eller ja, inte så mycket bebi längre eftersom han snart fyller ett!) var här och skulle kolla på Idol ikväll, men alla ungar var verkligen i sitt esse så det var lite halvsvårt att umgås. Love sov faktiskt (även om han vaknade och drog ett femminutersvrål så Johanna blev alldeles spak), men F sprang omkring och lekte sladdoman och ljusoman och drog oavbrutet i rubbet. Detta medförde att Ludvig var mycket stressad och förvandlades till minipolis, innan han blev så desperat av F's felaktiga beteende att han knuffade omkull honom.

Å nu har jag precis plöjt igenom 24 sidor av Ann Söderlunds blogg. Henne glömde jag nämna häromdagen! Hon är en stor kärlek i mitt liv. Klok och snygg och störtskön bohemmamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Berätta mer om ann Söderlund!