tisdag 4 november 2008

Hemma hos mamma...

... lever jag som i en egen liten kokong. Livet utanför spelar inte så stor roll - nej, inte ens valet i USA egentligen. Mest önskar jag mig att dollarn blir billigare så man kan shoppa hämningslöst på eBay igen. Och så önskar jag att Love får dagisplats på samma avdelning som Ludvig till våren. Och så önskar jag mig ett nytt jobb. Kan ingen vara intresserad av min blogg på riktigt? Det skulle jag vilja livnära mig på. 25 kronor per klick skulle funka fint.

Det är faktiskt nästan 100 personer som läser här varje dag och jag har ingen aning om vilka de flesta av er är. Men lite feedback får jag ju ibland och det tas tacksamt emot, jag blir superglad av gulliga ord! :)

När jag ändå är inne på en önskelista, vill jag även ha vitare tänder. Och gladare bebi.

Är det någon som kan fixa något av ovanstående, var vänlig kontakta mig snarast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nix men jag skulle kunna bidra med ytterligare en gnällig liten kille???

Anonym sa...

Jag kan tyvärr inte ge dig vitare tänder och din sötnos till bebis har jag aldrig träffat så där vet jag inte hur jag skulle kunna hjälpa dig heller. Men en sak jag kan göra som kanske, bara kanske kan göra dig lite gladare, är att berätta att din blogg är EN av de bästa jag har läst!! Varje kväll avslutar jag med att gå in på din blogg och läsa, för gör jag inte det då är kvällen förstörd!!
Och även om vi inte träffats på typ några år eller pratat med varandra så vill jag att du ska veta att jag "finns" här!! Å gud nästan så man blir tårögd ju... :)
Jag vill även ge dig massor av KRAMAR!!!!

Jennie E (KLING)