fredag 21 november 2008

När det var dags för Love...

... att sova lunch, drog jag ner rullgardinen och satte mig för att boka om biljettjävlarna till London.

Åååkej. Ryanairs sista chans. Efter tre telefonsamtal till deras customer service för fyra kronor i minuten - ett varav jag sa fuck off och slängde på luren i örat på en mkt otrevlig och ohjälpsam bitch - har vi nya biljetter den 17-19 december. Nu blir Göteborg avreseort istället till en liten nätt kostnad av en tusenlapp mer. Men det får det vara värt. Men jag litar inte på detta skitföretag. Istället för att tänka "vad kul det ska bli att åka till London!" får jag tänka "vad kul det ska bli att kanske åka till London!".

Och när jag drog upp gardinen tjugo minuter senare så var det helt vitt ute! Va fan? Det hade snöat skitmycket och var alldeles adventigt och mysigt, och mmm.... nu ska jag tända lite ljus tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem har Mollan nästa helg, du eller the evil one?? Ingen nämnd, ingen glömd =)
Puss