torsdag 6 november 2008

Säga vad man vill om Molly...

... men den ungen vet hur man gör sin mamma glad.

Hon vet också hur man gör för att få lite extra uppetid på kvällen.

Kommer man ner med två mycket lösa tänder, och erbjuder mamman att få dra ut dem, då är man genast i hamn.

Det här är en ganska konstig besatthet som jag har. Förutom att ha vickat ut tänder på Molly, har jag givetvis dragit ut samtliga mjölktänder ur min egen stora trut - med mer eller mindre våld. Dessutom har några av grannbarnens tänder också rykt när de varit i mitt våld. Och en gång skålade jag så intensivt med en kompis på Blue Moon Bar, så jag slog ut en flis ur hennes ena framtand med min ciderflaska.

Och på tal om våldsamma skålningar, så sprack hela glaset i min hand när jag var på en studentfest och krockade med en klasskompis vinglas. Festen fick ett abrupt slut eftersom jag fick glassplitter i hela handen och blödde kraftigt, så jag fick åka till sjukhuset för att plocka bort dem.

Det var tider det!

Inga kommentarer: