fredag 7 november 2008

Det finns många svenska kändisbrudar...


... jag är avundsjuk på, och nej, Rosing är inte en av dem.

Carolina Gynning till exempel, hon är vrålsnygg och jätterolig.


Carina Berg är också supercool och ironisk och skitkul ihop med Daniel Breitholtz i Mix Megapol.


Martina Haag, som lyckas skildra sitt familjeliv med alldeles för många barn och en make hon ständigt tjafsar med, på ett alldeles strålande vis.


Mia Skäringer, som är så nattsvart i sitt skrivande, men fullkomligt strålande som komiker. Och så är hon förödande vacker.


Och så gillar jag faktiskt Blondinbella, på hennes eget sätt. När jag var tonåring hade jag gett min högra arm för att få samma status som henne, jag erkänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha...det måste va en blond karl som kommenterat ditt förra inlägg! *asg* Å jag är oxå förbannat avundsjuk på Martina Haag...hennes liv skulle jag gärna ha...